‘Oh deer’

oh DearDit jurkje werd mijn laatste voor de wedstrijd van Marte’s Compagnie M.

Ook bij deze wilde ik mijn grenzen verleggen en nieuwe uitdagingen aangaan.
Dat heeft deze perfectionist geweten…
Oh deer, waar ben ik aan begonnen? Laat ik het niet hebben over de avond dat ik het jurkje in een hoek smeet en in bad ben gaan liggen. Maar goed, de aanhouder wint.

Goud is hót in naailand, maar ik durfde mij er eerder niet aan te wagen. Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg. Maar of dat ook genoeg is voor een wedstrijd? Ik heb de sprong genomen…
De print is prachtig, maar dient wel goed gebruikt te worden. De toegevoegde petal keek ik af van Straightgrain’s Tinny dress. Met de gecentreerde hertenkop erop, is het net een soort televisiescherm. Om deze goed uit te laten komen, moest de kraag rustig zijn; zo blauw mogelijk. Met wat pas- en meetwerk, kon ik er ook nog voor zorgen dat de kabbeling van het water ook op de kraag horizontaal loopt. Je bent perfectionist of niet…
Mooie centrale print op het lijfje en vooral géén herten met indrukwekkende amputaties. Het moest immers schattig zíjn en blíjven.
Om de print ook op de rok goed tot zijn recht te laten komen, koos ik voor een rimpelrokje.
Goud lintje om de taille, lieve kousjes en een zachte, harige cardigan maken het geheel af.
En al je dan toch bezig bent, kan een gouden speldje in het haar natuurlijk niet ontbreken.
oh deer
oh deer oh deer
Ditta van Gent fotografie (27)
  Ditta van Gent fotografie (29)   oh deer

Stof: Deer Lake Deer Fawn Blue
Patroon: Ileana van Compagnie M (gehackt)
Cardigan: Zeeman
Kniekousen: Br@nd
Gouden speldje: Action
10 gedachtes over “‘Oh deer’

ik vind het leuk als je je reactie geeft

