And the winners are…

In deze blog ga ik jullie vertellen wie de winnaars zijn van de wedstrijd van Compagnie M.

Laat ik beginnen met de mededeling dat ik niet direct in de prijzen ben gevallen. En mijn lieve naaivriendinnetjes Dorothée ook niet. Toch voelt dat, voor ons allebei, niet als teleurstelling. Ik reken mij enorm rijk met alle lieve en oprechte complimentjes die ik de afgelopen weken gekregen heb. Uit alle hoeken en op vele manieren, werd ik overspoeld met leuke reacties. Voel me dus weldegelijk een winnaar in de uitdaging die ik ben aangegaan.

Het jurkje ‘Oh Deer’ viel verreweg het meest in de smaak. Daar groei ik wel een beetje van hoor! Dankjulliewel.

Ik heb ook regelmatig de vraag gekregen of ik ook of ik jurkjes op bestelling maak. Ik moet jullie voorlopig teleurstellen. Naaien is voor mij een ontspannen hobby. Ik word er niet gezelliger op als ik dit onder druk moet gaan doen. Er komt zoveel bij kijken. Het is maatwerk en mijn eigen modelletjes zijn altijd beschikbaar, jullie dochtertjes daar en tegen niet.

Daarbij komt dat ik nogal perfectionistisch ben en er dus lang over doe. En ben nog te onzeker dat het resultaat tegen zou vallen of niet zou passen. Bij jurkjes is dat gevaar groter dan bij rokjes. Voorlopig kunnen jullie dus slechts kwijlen bij de creaties die ik voor mijn meiden maak. 😉 Maak ik gelijk even van de gelegenheid gebruik om te vermelden dat ik hen ook vaak ‘Truuskeluresjes’ noem? Waarom? Ach ja, ik weet niet. Mijn zelfbedachte liefkoosnaampje voor mijn schatjes.

Ben je benieuwd welke creaties er wél in de prijzen zijn gevallen, klik dan snel op deze link. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. De jury heeft besloten, de lijnen zijn gesloten! 😉

Er staan nog een heel aantal lieve, leuke jurkjes op het programma in katoen. Daarna hoop ik weer een aantal tricot creaties te maken. Ook zal ik nog bloggen over creaties die ik eerder maakte. Zoals mijn Tinny testjurk voor de belgische ontwerpster Straightgrain. Maar ook over de jurkjes die ik voor de Truuskeluresjes maakte nav de bruiloft voor hun lieve tante. En heel misschien wijd ik dan ook nog wel een blog aan het jurkje dat ik op diezelfde bruiloft droeg. Er komt dus nog genoeg leuks aan! Hopelijk lezen jullie mee.

En dan nog één keer de foto waarmee ik mezelf toch al aardig heb weten neer te zetten. Nogmaals dank voor Ditta die de foto heeft genomen. Haar website is ook zeker een kijkje waard!

oh Dear

Een gedachte over “And the winners are…

ik vind het leuk als je je reactie geeft

