In the mighty jungle

IMG_7046Een mooi stofje uit een stockverkoop heeft aan een eenvoudig patroontje genoeg.
Opnieuw dus een rimpelrokje gemaakt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit stofje met enige aarzeling kochtte.
Bang dat het rokje óf top óf een grote flop zou worden.
Ik maakte het mezelf gemakkelijk door het stofje niet te voeren, de zomer staat immers voor de deur…

Bang om te floppen, kostte het me enige moeite om het juiste tailleband te kiezen.
Nu hij af is, ben ik blij dat het geen flop is geworden. Ik vind de kleuren prachtig en de dieren komen precies goed uit.
Dochterlief is superblij met haar ‘wilde dieren rok.’ Ze zit in haar ‘stoere meisjes fase.’
Helaas stond haar pet er niet naar om uitgebreid op de foto te gaan. Wel ben ik mezelf aan het uitdagen om rokjes zonder model, leuk op de foto te krijgen. Dankzij mijn vlaamse naaivriendin Dorothée van Noortjeprullemie weet ik nu sindskort hoe ik ze kan voorzien van leuke filtertjes!
De mooiste foto is dus een stilleven, wellicht volgen er later nog mooiere aan-foto’s…
FullSizeRender (1)IMG_7046
Shop: Something Strange Stockverkoop
Taille elastiek: Eulalie
Patroon: Rimpelrokje
Cardigan: Bengh
Kniekousen: Ali Express
Bloemenspeldje: zelfgemaakt
ik vind het leuk als je je reactie geeft

